Euro Stil ušao u OBI markete u Austriji i Sloveniji, povećana realizacija za 20 posto u 2019.godini
Osim toga, Euro Stil je povećao obim poslovanja za 20 posto u protekloj 2019.godini, navodi se u obraćanju javnosti kompanije sa sjedištem u Doboju povodom uspješnog okončanja poslovne godine.
Doboj, 7.januar 2020. - Euro Stil, firma kćerka Hifa Oil ilider u distribuciji drvnih energenata na tržištu BiH, ušao je sa svojim proizvodima u OBI markete u Austriji i Sloveniji. Osim toga, Euro Stil je povećao obim poslovanja za 20 posto u protekloj 2019.godini, navodi se u obraćanju javnosti kompanije sa sjedištem u Doboju povodom uspješnog okončanja poslovne godine.
Kao jedan od razloga za ovo značajno povećanje prometa u kompaniji navode uvođenje novog programa drvnih energenata - drvo u vreći i kutiji, kao i potpala u vrećici i kutiji. Ovaj novi asortiman Euro Stila postao je za kratko vrijeme veoma tražen prije svega na tržištima zemalja EU.
Također, prošle godine Euro Stil je dobio prestižni ENplus® certifikat A1 i A2 kvalitete, i to kao prvi bosanskohercegovački trgovac peletom, a što je dodatno podiglo razinu konkurentnosti Euro Stilanatržištu EU. Radi se o posebnoj klasi kvaliteta sa strožijim zahtjevima prema evropskim i međunarodnim standardima.
Planom kompanije za 2020.godinu planirano je povećanje prodaje na tržištu EU, zatim uvođenje novih proizvoda, te usvajanje novih standarda poslovanja. Naime, Euro Stil će u cilju daljeg jačanja konkurentnosti raditi prije svega na dobijanju certifikata FSC CoC “Forest Stewardship Council” standarda koji će ga i definitivno lansirati u najpouzdanije dobavljače drvnih energenata za domaće i tržište EU u ovom dijelu Evrope.
I u drugom segmentu poslovanja – distribucija primarnih poljoprivrednih proizvoda, Euro Stil je povukao važne poslovne poteze, kao što su pokretanje maloprodaje i veleprodaje voća i povrća.Sa značajnim kapacitetom hladnjače u ovom dijelu zemlje, Euro Stil se i ovdje nametnuo kao važan tržišni faktor stabilizacije snabdijevanja hranom.
radiotesanj.ba