VLADA ZDK UTVRDILA PRIVREMENI REŽIM RADA ORGANA UPRAVE, RADNO VRIJEME OD 9,00 DO 14,00 SATI
Zbog obustave javnog prijevoza u Federaciji BiH, utvrđeno je radno vrijeme uposlenika u organima uprave od 9,00 do 14,00 sati.
Vlada
Zeničko-dobojskog kantona je zaključkom donesenim na današnjoj 6. vanrednoj,
telefonskoj sjednici, regulirala način rada kantonalnih ministarstava, uprava,
upravnih organizacija, stručnih, tehničkih i drugih službi Zeničko-dobojskog
kantona u okolnostima pandemije koronavirusa COVID-19.
Rad organa uprave će,
počev od ponedjeljka, 23. marta 2020. godine, biti organiziran na način da će
odlukom rukovodioca uposlenici biti upućeni na godišnji odmor, vodeći računa da
bude obezbijeđeno obavljanje poslova onih osoba čiji je rad neophodan za
nesmetano funkcionisanje organa.
Rukovodioci su dužni
uposlenike sa dijagnosticiranim hroničnim oboljenjima, kao i trudnice, uputiti
na korištenje preostalog godišnjeg odmora iz 2019. godine, odnosno na
korištenje prvog dijela godišnjeg odmora iz 2020. godine, u trajanju od
najmanje 12 (dvanaest) radnih dana, ukoliko su uposlenici već iskoristili
godišnji odmor iz 2019. godine.
Zbog obustave javnog
prijevoza u Federaciji BiH, utvrđeno je radno vrijeme uposlenika u organima
uprave od 9,00 do 14,00 sati.
Rukovodioci su dužni
da organiziraju normalno funkcionisanje i rad, kroz preraspodjelu poslova i
radnih zadataka, vodeći računa da na radnom mjestu prisustvuje što manji broj
uposlenika u isto vrijeme, a tamo gdje priroda posla i proces rada zahtijeva, organiziraju
dežurstva u skladu sa stvarnim potrebama.
Ukoliko je to moguće,
potrebno je organizirati rad uposlenika od kuće, te pratiti i koordinirati
njihov rad, od čemu će odobrenje za rad od kuće, organizaciju i nadzor posla
izdati rukovodilac organa uprave, s tim da su svi radnici i rukovodioci
obavezni biti dostupni 24/7 (na telefon), bez obzira na skraćeno radno vrijeme.
Stranke koje
komuniciraju sa kantonalnim organima uprave, kantonalnim upravnim
organizacijama i stručnim i drugim službama, upućene su da, u skladu s
preventivnim mjerama koje su na snazi, komunikaciju obavljaju isključivo putem
telefona i elektronskim putem (e-mail), da sve podneske šalju putem pošte, te
da izbjegavaju neposredan dolazak u prostorije organa.
Pisarnica u sjedištu organa
uprave vršit će prijem pošte od 9,00 sati do 13,00 sati, uz kontrolu ulaska
(jedno po jedno), sa odgovarajućom sanitarno-epidemiološkom zaštitom
uposlenika.
Neophodno je da organi
uprave otkažu sve sastanke u prostorijama organa uprave, osim onih koji imaju
karakter hitnosti, uz prethodno odobrenje nadležnog rukovodioca, da za
izvršavanje redovnih zadataka i konsultacije umjesto ličnih kontakata koriste
telefone, video-konferencije i internet kao zamjenu za sastanke, te da po
potrebi obezbijede dodatna sredstva za dezinfekciju i sanitarno-epidemiološku
zaštitu radnika.
Obaveza Službe za
zajedničke poslove je da u segmentu sanitarno-epidemiološke zaštite izvrši
nabavku sredstava za dezinfekciju koja će se koristiti za čišćenje službenih
prostorija Vlade, kao i sredstava za dezinfekciju ruku, rukavice i maske za
potrebe higijeničarki i uposlenika koji rade u ministarstvima, da svakodnevno
vrši čišćenje cjelokupnog prostora i dezinfekciju radnih površina te da svakih
15 (petnaest) dana organizira izvršavanje dezinfekcije kompletnog prostora u
kojima su smještena ministarstva do okončanja nastale epidemiološke situacije.
Zaključak Vlade se ne
odnosi na Ministarstvo unutrašnjih poslova, u kojem će ministar u skladu sa
potrebama i situacijom u vezi proglašenja stanja nesreće uzrokovanog pojavom
koronavirusa, poduzeti odgovarajuće mjere i organizirati rad uposlenika MUP-a.
Navedene mjere ostaju
na snazi do okončanja epidemiološke situacije izazvane koronavirusom COVID-19.