Učenici odjeljenja III D Gimnazije "Musa Ćazim Ćatić"Tešanj predstavljaju inovativnu digitalnu platformu za nastavu tjelesnog odgoja.

Ova platforma donosi potpuno novu i drugačiju percepciju izvođenja nastavnih aktivnosti i potiče na veću uključenost manje aktivnih učenika.

 Učenici odjeljenja III D  Gimnazije "Musa Ćazim Ćatić"Tešanj predstavljaju inovativnu digitalnu platformu za nastavu tjelesnog odgoja.

Ova platforma donosi potpuno novu i drugačiju percepciju izvođenja nastavnih aktivnosti i potiče na veću uključenost manje aktivnih  učenika. Naime, prema Izvještaju Instituta za zdravlje i sigurnost hrane, u Zeničko- dobojskom kantonu svaki 7 učenik pati od neke vrste oboljenja lokomotornog sistema,a čemu neminovno doprinosi i sjedilački način života.Kada tome pridodamo i malu zainteresovanost omladine  za fizičku aktivnost, manjak motivacije i neispunjavanje smjernica Svjetske zdravstvene organizacije o fizičkoj aktivnosti - imamo recept za bolesti  i ugroženost fizičkog i mentalnog zdravlja.Naša ideja je pokretanje interaktivne digitalne platforme za nastavu tjelesnog odgoja.Ova platforma zamišljena je kako bi unaprijedila kvalitet nastave, omogućila veće učešće i motivaciju učenika kroz prilagođeni i  inkluzivni  pristup, odabir vježbi za bolju motoriku, posturu, mišićnu relaksaciju, meditativne joga tehnike i vježbe disanja a koje pogoduju kod anksioznih stanja, napada panike, itd.Brojne su prednosti integracije savremene tehnike u nastavu  a ista  pruža brojne mogućnosti za prilagođeni pristup svakom učeniku, te potiče zdraviji i aktivniji život.Vjerujemo da će Vaša objava pomoći u širenju svijesti o važnosti digitalne platforme i njezinim dugoročnim korisnim  učincima na djecu i mlade.