Prve količine Maze razgrabljene, premašena sva očekivanja
Prve količine novog bosanskohercegovačkog lješnjak namaza Maza razgrabljene su sa polica tržnih centara i trgovina, čime su premašena sva očekivanja, navodi se u saopštenju za medije kompanije AC Food.
Podsjećamo, Maza je lansirana na tržište Bosne i Hercegovine krajem decembra prošle godine, u pakovanjima sa 20 i 30 posto lješnjaka, te u crunchy verziji sa kuglicama žitarica za hrskave palačinke.
"U prvih 25 dana januara, svake minute se prodala jedna tegla Maza lješnjak namaza. Od top 3 vrste, najveću pažnju izazvao je Maza lješnjak namaz sa 30% lješnjaka, jedini takav proizvod na domaćem tržištu. Vrijedi istaći da je u januaru, ove godine, kod nekoliko velikih kupaca u BiH ovo bio najprodavaniji namaz. Radi se o proizvodu koji je za kratko vrijeme ostvario enorman rast prodaje, na što svi zajedno možemo biti ponosni”, ističe Ševal Delić, direktor kompanije AC Food.
"Maza je postala hit među Bosancima i Hercegovcima. Zahvaljući prije svega društvenim mrežama, oduševljenje novim ukusima se širilo velikom brzinom, tako da je potražnja za Mazom premašila očekivanja. Osim toga, u pripremi je novo iznenađenje koje će, uvjereni smo, izazvati nove pozitivne reakcije”, riječi su Delića.
Maza je premium proizvod u čijem sastavu su sastojci vrhunske kvalitete s visokim procentom lješnjaka i bez palminog ulja. Maza je domaći lješnak namaz koji, za razliku od drugih proizvoda iste klase, sadrži 30 posto manje šećera. Na njenom razvoju radio je tim domaćih i internacionalnih eksperata i tehnologa