Maza uskoro na svjetskom tržištu

VELIKI USPJEH AC FOOD KOJI JE U VLASNIŠTVU AS GROUP

Veliki uspjeh koji je premium krem-namaz od lješnjaka pod imenom Maza, kompanije AC Food iz Velike Kladuše, postigao za kratko vrijeme, bio je povod ekipi Oslobođenja da posjeti ovu kompaniju i obiđe pogon prehrambene proizvodnje u Agrokomercu.
Naime, krem-namaz Maza do sada se našao na policama oko 800 prodajnih mjesta u Bosni i Hercegovini, a uskoro će se prodavati i u nekim od poznatih inostranih trgovinskih lanaca.
Riječ je o nekada dobro poznatom Agrokomercovom proizvodu, ali sa unaprijeđenom recepturom (koji su neki mediji nazvali “bosanskom Nutellom”, napomena BI).
Kako je istakao Edo Numić, direktor Direkcije za marketing i razvoj AS Holdinga, tim domaćih i internacionalnih eksperata i tehnologa radio je na receptu za Mazu sa 20 i 30 posto sadržaja lješnjaka, a u ponudi imaju i crunchy verziju sa hrskavim kuglicama žitarica.

Uskoro kreće izvoz Asim Veladžić, šef smjene, kazao je da imaju odličan prijem novog proizvoda na tržištu, te da se namaz sve više približava njihovom najprodavanijem proizvodu – Tops biskvitima. – Svake minute u BiH se proda po jedna tegla Maze. Trudimo se da podmirimo tržište, a uskoro ćemo i da je izvozimo u inostranstvo, ispričao je Asim.
Tehnički direktor u kompaniji AC Food u Velikoj Kladuši je Alen Badnjević iz Bosanske Krupe, koji je ispričao kako je tekla proizvodnja od 2017. godine, otkada AC Food ima proizvodni pogon u Agrokomercu.
– Proizvodimo krekere, supe, kafu, biskvite, proizvode od voća i povrća, te žele i čokolade. AC Food je jedina kompanija u regionu koja obrađuje kakao sirovinu i pravi smjese za čokolade koju koriste Vispak Visoko i mnoge druge fabrike i definitivno smo vodeća prehrambena industrija u BiH, kazao je Badnjević.
AC Food je dvanaesta poslovna jedinica od ukupno šesnaest iz AS Grupacije. Kod njih u Velikoj Kladuši sigurna radna mjesta pronašlo je 97 radnika i očekuju rast, kako proizvodnje tako i broja zaposlenih.
Novinarska ekipa je posjetila i proizvodni pogon biskvita Tops, koji je jedan od najstarijih i najpopularnijih proizvoda u BiH. AC Food je kupovinom proizvodnog pogona kupio i brend Agrokomerca, te zbog duge i respektabilne tradicije ne pada im na pamet da išta mijenjaju.

Proizvodne trake rade besprijekorno, a mašina koja proizvede biskvita više nego ijedna u regionu stara je čak 40 godina i kupljena je od prestižne britanske kuće Baker Perkins.
– Nikad nismo imali problema sa njom, radi kao švicarski sat, kazao je poslovođa Asim.
Pripremaju nove proizvode
Boravkom u Agrokomercu novinarska ekipa je probala i nekoliko eksperimentalnih proizvoda koji još nisu zvanično najavljeni, ali ekspertni timovi iz BiH, Turske i još nekih zemalja rade na njima.
Neke od čokolada koje planiraju uskoro izbaciti na tržište već izgledaju odlično, ali je proces finalizacije proizvoda dug i pažljivo se odvija pod budnim okom stručnih službi.

S obzirom na to da je Maza bila pun pogodak na domaćem tržištu, nema razloga da tako ne bude i sa nekim narednim proizvodom iz ove kompanije.


radiotesanj.ba